Генофонд – це проект-дослідження арт-центру Я Галерея. Дослідження незнаного, але потенційно сильного молодого українського мистецтва. Молодого не стільки за віковою ознакою, скільки у їхньому підході, ставленні до власної творчості та положенні в системі сучасного мистецтва. В англійській мові є влучний термін – emerging artists – ті, хто знаходяться в процесі як особистісного, так і творчого й професійного становлення, ті, хто не мають значного досвіду програмної виставкової діяльності, роботи з куратором, співпраці з інституціями. Саме таких авторів об'єднує програма Генофонд.
Садан працює на межі між ілюстрацією й соціально-критичним мистецтвом, оперує традиційними медіа, але з новим підходом (графіка, скульптура). Цикл «М'ясо. Симулякри» – перший проект з масштабного циклу робот художника, темою якого є еволюція. Відповідно, у них автор зображує найнижчих, мертвих істот, «м'ясо», що гниє.
«Чому симулякри? Тому що намагаються приховати, що всередині них немає нічого, крім процесу гниття. Вони, ці форми, несправжні, як і ми, люди. Наші принципи, наші бажання, наші пріоритети, досягнення, мрії. Все це симулякри. Копії, які не мають оригіналу...», – так коментує власні роботи Садан. Цікавим є те, що останнім часом автор все більше рухається від плоскої графіки до створення скульптурних об'єктів, які також було представлено на виставці.
Павло Гудімов, куратор:
«Важку задачу звалив на свої плечі Садан – нас, цинічних, ерудованих, пересичених, він хоче налякати. Перша поява Садана в Я Галерея була в проекті Демонстрація минулого року. Тоді виникла запекла дискусія між аудиторією і художником, до якої він виявився неготовий. Взявши до уваги цей досвід, Садан переходить на зовсім інший художній рівень, розкривається не тільки як графік-ілюстратор, але й як талановитий скульптор, який не боїться експериментувати з матеріалом, знаходиться на грані між містифікацією й реальністю. Образи його скульптур цілком життєздатні, наскільки це взагалі є можливим для груди кісток й декількох напружених м'язів. В майбутньому я бачу черги на його виставки, де головними героями є об'ємні вирази його графічних досліджень – неоптимістичні пророцтва майбутніх життєвих форм. Він нас приваблює, саме тому що лякає».
Додатково ви можете ознайомитись із каталогом проекту Генофонд.